Historijat

Dioničko društvo za unutrašnju i vanjsku trgovinu OPRESA Sarajevo, jedan je od pravnih slijednika nekadašnjeg Novinskog preduzeća „Oslobođenje“ osnovanog još daleke 1945. godine. Od 2011. godine kapital društva prelazi u vlasništvo kompanije Adris group d.d. Rovinj.

Osnivanje privrednog društva za maloprodaju iNovine BH d.o.o upisano je u sudski registar 2014. godine. U 2015. godini kao novi vlasnik 100% kapitala Društva postaje British American Tobacco Investment (BAT).

iNovine BH društvo sa ograničenom odgovornošću za unutrašnju i vanjsku trgovinu sa sjedištem u Sarajevu su najveći specijalizovani i vodeći maloprodajni lanac kioska u Bosni i Hercegovini. U maloprodajnoj mreži kao lider na tržištu brojimo preko 500 prodajnih mjesta te više od 1.000 uposlenika čija je osnovna orijentacija plasman duhana, štampe i galanterijskog asortimana, e-vaučera, telekom kartica i e-dopuna za sve bh. operatere, igara na sreću Lutrije BiH i Lutrije RS te prodaja ulaznica putem kupikartu.ba sistema za sva kulturna i sportska dešavanja.

Nastojimo kreirati uspješan tim kvalitetnih zaposlenika kako bi postigli bolje rezultate kako za naše klijente, tako i za potrošače. Od rebrendiranja iNovine BH su uspjele izgraditi veliku prepoznatiljivost i atraktivnost svojih prodajnih mjesta. Uspješno primjenjujemo strategiju diferencijacije kroz izgradnju jedinstvene ponude i poslovnog sistema. Kvalitetnom i inovativnom ponudom, ugodnim okruženjem, uz najbolju kvalitetu usluge nastojimo zadovoljiti kupce, uposlenike, poslovne partnere i zajednicu u kojoj prosperiramo. Dokaz tome su brojne usluge koje iNovine nude, a koje kupcima omogućuju zadovoljenje svih svojih potreba na jednom mjestu.

Misija kompanije

Zadržati vodeću poziciju najvećeg maloprodajnog lanca kioska u BiH u svim aspektima poslovanja, kvalitetnom i inovativnom ponudom, ugodnim okruženjem te uz najbolju kvalitetu usluge zadovoljiti kupce, uposlenike, poslovne partnere i zajednicu u kojoj prosperiramo.

Vizija kompanije

Neprestano unapređenje poslovnih procesa i pružanju najbolje i najkvalitetnije ponude svojim kupcima. Rezultat te težnje je razvoj novih usluga kao i svakodnevno poboljšanje već postojećih.

Da li vam se sviđa ovaj članak?
Ako vam se sviđa ovaj članak podijelite ga sa svojim prijateljima i kolegama!